بازدید تابش از روند احداث ساختمان جدید پزشکی قانونی اردکان

یزدفردا:نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی از روند احداث ساختمان جدید پزشکی قانونی این شهرستان بازدید نمود و از نزدیک مسائل و نیازهای این مرکز را مورد بررسی قرار داد.


در این بازدید که مدیرکل پزشکی قانونی استان و شهردار اردکان نیز حضور داشتند، محمدرضا تابش بااشاره به نقش و جایگاه مراکز پزشکی قانونی در اجرای صحیح قانون و استیفای حق مردم،احداث مکان مناسب پزشکی قانونی اردکان بدلیل وضعیت نامناسب ساختمان قبلی را از جمله درخواستهای مردم دانست که خوشبختانه در حال انجام می باشد.


نماینده مردم اردکان لزوم تسریع در بهره برداری و تجهیز این مرکز با توجه پیگیریهای چندساله را خاطر نشان ساخت و خواستار حل کامل مشکل وضعیت زمین این مرکز در تعامل شهرداری،اداره اوقاف و پزشکی قانونی شد.


مدیرکل پزشکی قانونی استان نیز در این بازدید با تشکر از حمایتهای نماینده مردم اردکان در ساخت این مرکز و تامين 300 میلیون تومان اعتباراوليه ساخت این ساختمان، روند احداث این مرکز را مطلوب ارزیابی نمود


سلیمانپور از پیگیری انجام شده جهت تجهیز بخش معاینات و تشریح از طریق سازمان پزشکی قانونی کشور خبر داد و اظهار امیدواری کرد با درنظر گرفتن اعتبار لازم جهت تکمیل این ساختمان و محوطه سازی ، مرکز پزشکی قانونی اردکان در سالجاری در این محل مستقر گردد.


همچنین در پایان این بازدیداز سوی رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور و مدیرکل پزشکی قانونی استان یزد لوح یادبودی به پاس پیگیریهای نماینده مردم اردکان برای این سازمان در سطح کشور و استان اهدا گردید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا